Zwroty / Reklamacje

ZWROT TOWARU

1. Naszykować uszkodzony lub wadliwy produkt
2. Spakować tak że by nie uszkodził się w transporcie
3. Do paczki dołączyć dokument sprzedaży oraz protokół reklamacji
4. Paczkę przesłać na adres:

adres ul. Długa 66A, 05-270 Marki
tel. +48 667 951 750
e-mail: biuro@instytutbennewicz.pl
godziny pracy Poniedziałek - Piątek  10:00 - 14:00

Proszę pamiętać że nie pokrywamy kosztów przesyłki reklamowanych produktów
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O decyzji, klient zostanie poinformowany pisemnie. 
 

REKLAMACJA - Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, co mam zrobić ?

1. Obowiązkowo należy sprawdzić stan opakowania i zawartości przesyłki w momencie odbioru.
2. Ewentualne uszkodzenie należy zgłosić kurierowi, odmówić  odbioru przesyłki i poprosić o spisanie protokołu uszkodzenia
3. Kurier spisze protokół i zabierze przesyłkę do sortowni.
4. Po odjeździe kuriera należy zgłosić zaistniałą sytuację do naszego działu obsługi klienta

adres ul. Długa 66A, 05-270 Marki
tel. +48 667 951 750
e-mail: biuro@instytutbennewicz.pl
godziny pracy Poniedziałek - Piątek  10:00 - 14:00

Po potwierdzeniu państwa zgłoszenia, na własny koszt wyślemy drugą paczkę z nowym, nieuszkodzonym produktem 


REKLAMACJA - Otrzymałem niewłaściwy produkt, co robić ?

1. Jeżeli  pomyłka została zauważona w momencie dostawy przesyłki, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera spisać protokół niezgodności . Kurier zabierze paczkę do sortowni.
2. Jeżeli pomyłka została zauważona po odjeździe kuriera należy pozostawić sprzęt nienaruszony i w stanie niezmienionym
3. Skontaktować się z naszym działem obsługi klienta  celem wyjaśnienia i naprawienia zaistniałej sytuacji.

adres ul. Długa 66A, 05-270 Marki
tel. +48 667 951 750
e-mail: biuro@instytutbennewicz.pl
godziny pracy Poniedziałek - Piątek  10:00 - 14:00

Po potwierdzeniu państwa zgłoszenia , na własny koszt wyślemy drugą paczkę z nowym, nieuszkodzonym produktem i odbierzemy poprzednią.